بررسی نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درباره ی آموزش زبان انگلیسی و عربی در دوره ی پیش دبستانی |
- چه کسانی باید در پیش از دبستان ، به تدریس زبان خارجی بپردازند ؟
سؤال درباره ی مربیان پیش از دبستان اگر چه در بین سؤالات پژوهش ما جایی نداشت اما اکثر شرکت کنندگان در مصاحبه ی ساختار یافته ، پیرامون مربیان پیش از دبستان و ویژگی های آنها برای تدریس و اهمیت آنها در تعامل با کودکان نکاتی را در مصاحبه ها عنوان کردند که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم .
مربیان زبان پیش از دبستان باید بطور ویژه برای این گروه سنی آموزش ببیند .
شرکت کننده ای این نظر را عنوان کرد که افراد واجد شرایط باید در کلاس های زبان خارجی تدریس کنند ، و این یعنی اینکه آنها باید در آموزش پیش از دبستان مثل گواهینامه ی تدریس انگلیسی ، دوره و گواهی نامه ای در آموزش و پرورش پیش از دبستان بگیرند .
” من معتقدم که (آموزش زبان خارجی در پیش از دبستان) باید بوسیله ی مربیان آموزش دیده در تدریس پیش از دبستان و زبان خارجی و دارای گواهی تدریس زبان صورت بگیرد . ”
سوالات یا اهداف پایان نامه :
الف . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، آموزش زبان خارجی را در دوره ی پیش از دبستان ضروری می دانند یا خیر ؟
ب . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه سنّی را برای آغاز آموزش زبان خارجی مناسب می دانند ؟
ج . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه روش های تدریسی را برای آموزش در این دوره پیشنهاد می کنند ؟
د . ضرورت آموزش زبان عربی ، سن مناسب برای آغاز این آموزش و روش مناسب برای این آموزش از دیدگاه آیات و روایات دینی چگونه است ؟
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : بررسی نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درباره ی آموزش زبان انگلیسی و عربی در دوره ی پیش دبستانی
[جمعه 1399-01-08] [ 02:55:00 ق.ظ ]
|