دو جانبه و زنده با خاطره‌ای مثبت و به یاد ماندنی درگیر می کند، شخصیت برند را ملموس و به زندگی روزمرّه می‌آورد و برای مشتریان هدف ارزش افزوده‌ایجاد می کند. بازاریابی حسی یک متدولوژی یکپارچه است که مشتریان هدف را همیشه از طریق ارتباطات مرتبط با برند که به ارزش بیشتر منجر می‌گردد، در علاقه و خواست خود درگیر نگاه می دارد. کمپین بازاریابی حسی مبتنی بر یک “ایده بزرگ” ساخته می‌شود که می بایست به ارتباطی دو جانبه بین برند و مشتری هدف در زمان واقعی (زنده) و بدون درنگ منجرشود و به یک تجربه به یاد ماندنی و خاطره انگیز از برند در ذهن مصرف کننده بیانجامد (درگی، 1389، ص35).


WXY0JTfhJJ 
RELATED ARTICLES
 
متفرقه
فروش اینترنتی فایل پایان نامه بخش های اصلی و مرکزی احساس پیوستگی – رابطه بین احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با شادکامی
Posted on نوامبر 3, 2019 AuthorwXY0JTfhJJ
بخش های اصلی و مرکزی احساس پیوستگی آنتونوسکی (۱۹۸۷) یک سری از مصاحبه های دقیق و کامل را با طیف وسیعی از افراد آغاز کرد که دارای یک چیز مشترک بودند همه آنها شوکهای عاطفی عمده ای را تجربه کرده بودند و گزارش کرده بودند که بسیار خوب بر آن غلبه کرده بودند، تحلیل و […]
 
متفرقه
دانلود مقالات : مبانی نظری احساس پیوستگی – رابطه بین احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با شادکامی
Posted on نوامبر 3, 2019 AuthorwXY0JTfhJJ
مبانی نظری احساس پیوستگی یکی از متغیرهای شخصیتی که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از محققان قرار گرفته است، احساس پیوستگی[۱] است، (سالیوان[۲]، ۱۹۹۳؛ آنتونوسکی[۳]، ۱۹۹۶ ). احساس پیوستگی یک سازه شخصیتی با سه مؤلفه درک پذیری[۴]، توانایی مدیریت[۵] و معناداری[۶] می باشد. در درک پذیری به احساس پیوستگی اشاره می شود که […]
 
متفرقه
فایل پژوهشی : سیاست جنایی ایران در جرایم سجلی
Posted on نوامبر 8, 2019 AuthorwXY0JTfhJJ
شرایط ماهوی ۲-۸-۳-۱-۱-نام ممنوع همان طور که انتخاب نام ممنوع امکان پذیر نیست، اگر نام ممنوعی به هر 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت