راحت‌تر، و شاید سودآورتر و جذاب‌تر می‌نگرند(فقیهی‌پور و همکاران، ۱۳۹۱، ص ۸۱). از سوی دیگر هزینه کسب سود از یک مشتری جدید، شانزده برابر اندازه مشتری از دست داده شده است. لذا رویکرد منطقی برای شرکت‌ها سعی در جهت دستیابی به مشتریان وفادار و حفظ این مشتریان می‌باشد(کاتلر، ۳۸۲، ص ۶۰).

 

[۱] Chaudhuri


WXY0JTfhJJ 
RELATED ARTICLES
 
مدیریت
راهنمای پایان نامه با موضوع مفهوم شناسی و اهمیت مدیریت هزینه
Posted on نوامبر 6, 2019 AuthorwXY0JTfhJJ
مفهوم شناسی و اهمیت مدیریت هزینه: پس از پایان جنگ جهانی دوم کشورهای آلمان و ژاپن به دلیل خسارات فراوان در جنگ و کمبود شدید مواد اولیه به سمت استفاده بهینه و موثر از امکانات موجود پیش رفتند و حداکثر توان خود را برای تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین (کاملا اقتصادی) به […]
 
مدیریت
مدیریت فرایند مقاومت در برابر تغییر – تأثیر مقاومت عاطفی و مقاومت شناختی کارکنان
Posted on نوامبر 3, 2019 AuthorwXY0JTfhJJ
مدیریت فرایند مقاومت در برابر تغییر بولز [1] (1998) ، در یک مطالعه از طرز برخورد کارکنان با تغییر سه تا از بزرگترین موانع در مدیریت فرایند تغییر را عدم حمایت مدیران و نداشتن میدان دید کافی ، مقاومت در برابر تغییر کارکنان ، مهارتهای ناکافی مدیران می داند و خاطر نشان  می شود که […]
 
مدیریت
پایان نامه درباره جهت گیری استراتژیکی – رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان های خدماتی
Posted on نوامبر 6, 2019 AuthorwXY0JTfhJJ

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت