بررسی ارتباط بین احساسات و قصد خرید
فرضیات پژوهش :
فرضیه ۱ : جنبه های کاربردی تبلیغات بر روی شناخت اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۲ : جنبه های کاربردی تبلیغات بر روی درگیری اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۳ : جنبه های کاربردی تبلیغات بر روی اعتماد اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۴ : جنبه های کاربردی تبلیغات بر روی نگرش اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۵ : جنبه های کاربردی تبلیغات بر روی احساسات اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۶ : جنبه های تجربی تبلیغات بر روی شناخت اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۷ : جنبه های تجربی تبلیغات بر روی درگیری اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۸ : جنبه های تجربی تبلیغات بر روی اعتماد اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۹ : جنبه های تجربی تبلیغات بر روی نگرش اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۱۰ : جنبه های تجربی تبلیغات بر روی احساسات اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۱۱ : شناخت بر روی قصد خرید اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۱۲ : درگیری بر روی قصد خرید اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۱۳ : اعتماد بر روی قصد خرید اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۱۴ : نگرش بر روی قصد خرید اثر مستقیم دارد.
فرضیه ۱۵ : احساسات بر روی قصد خرید اثر مستقیم دارد.

 

مدل مفهومی پژوهش :
مدل تحلیلی پژوهش حاضر به صورت زیر می باشد :

 

(شکل ۱-۱) ترکیبی از مدلهای ( Zarantonello et al ., 2013 ) و ( Hartmann & Apaolaza-Ibanez , 2012 ) و ( Kim et al ., 2010 )

 

روش تحقیق :
این تحقیق براساس پارامتر هدف، روش تحقیق کاربردی و ازنظر شیوه اجرا روش تحقیق غیرآزمایشی و همبستگی میباشد.

 

قلمرو پژوهش :
۱-۸-۱- قلمرو مکانی :
در این تحقیق قلمرو مکانی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهان انتخاب گردیده است و جامعه آماری دانشجویان درحال تحصیل در این دانشگاه میباشند.
۱-۸-۲- قلمرو زمانی :

 

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.

 

قلمرو زمانی شامل طراحی، توزیع، جمع آوری، تجزیه و تحلیل پرسشنامه تحقیق شامل یک دوره حدوداً ۶ ماهه میباشد که از نقطه نظر زمانی تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۳ درنظر گرفته شده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت