پایان نامه ادراک دانشآموزان از تخطی معلمان دررفتارهای صمیمیکلامی و غیرکلامیموردانتظاردردانشآموزان |
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب:
- مقدمه …………………………………………………………………………………………….2
- بیان مساله………………………………………………………………………………………5
- ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………….9
- اهداف پژوهش………………………………………………………………………………..12
1-4-1- اهداف کلی …………………………………………………………………………………..12
1-4-2- اهداف اختصاصی …………………………………………………………………………12
- فرضیه ها……………………………………………………………………………………….12
1-5-1- فرضیه های اصلی………………………………………………………………………..12
- تعریف نظری وعملیاتی متغیرها………………………………………………………13
1-6-1-تعریف نظری ………………………………………………………………………………..13
1-6-1-1- رفتارهای صمیمی کلامی وغیرکلامی ………………………………………….13
1-6-1-2- رفتار نامناسب معلم …………………………………………………………………13
1-6-1-3- ادراک دانش آموزان …………………………………………………………………13
1-7-1- تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………13
1-7-1-1- رفتارهای صمیمی کلامی وغیرکلامی…………………………………………..14
1-7-1-2 رفتار نامناسب معلم …………………………………………………………………..14
1-7-1-3 – ادراک دانش آموزان …………………………………………………………….14
فصل دوم : پیشینه پژوهش
2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………16
2-2-ادراک دانش آموزان ……………………………………………………………………….16
2-2-1 – ادراک واهمیت آن ……………………………………………………………….18
2-2-2 – ادراک مثبت از معلمان وارتباط کلامی تعاملی ………………………….21
2-2-3- تفاوت های فرهنگی در ادراک وارتباط تعاملی کلامی ……………….24
2-2-4- پژوهش های مربوط به ادراک دانش آموزان……………………………….24
2-3- انتظارات دانش آموزان………………………………………………………………….30
2-3-1- پژوهش های مربوط به انتظار دانش اموزان …………………………………31
2-4- نظریه در مورد صمیمیت کلامی وغیر کلامی ………………………………….35
2-4-1- تفاوت های فرهنگی در صمیمیت جویی غیر کلامی…………………….42
2-4-2- جو مدرسه وتاثیر آن برادراک ………………………………………………….44
2-4-3- روابط دانش آموز – معلم ………………………………………………………..48
2-4-4 -پژوهش های مربوط به رفتارهای صمیمی کلامی………………………..54
2-5- نظریه در مورد رفتار نامناسب معلمان ………………………………………….57
2-5-1- انواع ارتباطات در هر فرهنگ…………………………………………………..64
2-5- 2- اعتبارمعلم ……………………………………………………………………………65
2-5-3 – پژوهش هایی در مورد رفتار نامناسب معلمان ………………………….66
2-6 – خلاصه فصل……………………………………………………………………………….72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………….74
3-2- طرح پژوهش ……………………………………………………………………………….74
3-3- جامعه آماری ………………………………………………………………………………76
3-4- نمونه وروش آمار گیری ……………………………………………………………….76
3-5- ابزار اندازه گیری ………………………………………………………………………..76
3-5-1 -پرسشنامه معیار انتظار از معلم ………………………………………………76
3-5-2 -پرسشنامه بازنگری سناریو……………………………………………………77
3-5-3-پرسشنامه معیاراعتبار………………………………………………………….78
3-6- روایی واعتبار پرسشنامه ها………………………………………………………79
3-7-روش تجزیه وتحلیل داده ها……………………………………………………..79
3-8- ملاحظات اخلاقی ……………………………………………………………………79
فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها
4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………….82
4-2- تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش………………………………………82
4-2-1 -فرضیه اول …………………………………………………………………………82
4-2-2-فرضیه دوم…………………………………………………………………………85
4-2-3-فرضیه سوم……………………………………………………………………….89
4-2-4-فرضیه چهارم…………………………………………………………………….97
4-2-5-فرضیه پنجم……………………………………………………………………..102
فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری
5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………110
5-2- تبیین یافته ها……………………………………………………………………..110
5-2- 1-ادراک وانتظارات دانش آموزان…………………………………………..115
5-2-2- رفتار معلمان …………………………………………………………………..117
5-3-محدویت های پژوهش………………………………………………………….120
5-4 – پیشنهادات…………………………………………………………………………121
5-4-1- پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………..121
5-4-2-پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………121
منابع فارسی …………………………………………………………………………………..122
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………..128
پیوست ها……………………………………………………………………………………….
چکیده :
[جمعه 1399-01-08] [ 12:31:00 ق.ظ ]
|