پایان نامه امکان سنجی آموزش های مهارتی محصول محور در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور |
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب:
فصل 1:طرح تحقیق 1
1-1-مقدمه. 2
1-2-بیان مساله. 3
1-3-اهداف پژوهش….. 9
1-4-سوالات پژوهش….. 9
1-5-تعریف واژه هاو اصطلاحات… 9
فصل 2:ادبیات پژوهش 13
2-1-مقدمه. 14
2-2-آموزش…. 15
2-3-سهم آموزش در رشد اقتصادی… 17
2-4-رسالتهای آموزش در ایران.. 19
2-5-آموزش و تأثیر آن برمدیریت کیفیت تولید.. 20
2-6-پیشینه آموزش همراه با تولید.. 22
2-7-آموزش و تأثیر آن بر بازاریابی… 23
2-8-نقش تبلیغات تکنیکی در بازاریابی فروش…. 24
2-9-موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی… 26
2-10-امکان سنجی بازار و موانع آن در ایران.. 26
2-11-تنگناها و موانع ساختاری بازار. 28
2-12-معرفی آموزش فنی وحرفه ای… 30
2-13-فنی وحرفه ای و اهمیت و ضرورت آن در ایران.. 33
2-14-رابطه میان آموزشهای فنی وحرفه ای و ایجاد اشتغال در بازار کار. 34
2-15-بازار کار و کارآفرینی… 35
2-16-نظام فنی وحرفه ای و مهارت آموزی… 36
2-17-آموزشهای مهارتی… 37
2-18-ضرورت توجه به آموزشهای مهارتی… 39
2-19-آموزش ،مهارت و اشتغال.. 40
2-20-آموزشهای مهارتی محصولمحور. 42
2-21-تشریح مدل آموزش محصول محور. 43
2-22-بازار کار و آموزش فنی وحرفه ای… 51
2-23-امکان سنجی… 54
2-24-دلایل انجام امکان سنجی و کاربرد آن.. 56
2-25-معرفی ابزا رکار. 57
2-26-عواملSWOT.. 58
2-27-پژوهشهای داخلی… 62
2-28-پژوهشهای خارجی… 65
2-29-چارچوب نظری… 67
فصل 3:روش شناسی 74
3-1-مقدمه. 75
3-2-روش شناسی… 76
3-3-روش تحقیق… 77
3-4-جامعه آماری… 79
3-5-نمونه آماری… 79
3-6-روشهای جمع آوری اطلاعات… 80
3-7-ابزار گردآوری اطلاعات… 81
3-8-روایی و پایایی تحقیق… 83
3-9-روشهای تجزیه وتحلیل اطلاعات… 85
فصل 4:تحلیل داده ها 87
4-1-مقدمه. 88
4-2-توزیع پاسخگویان بر حسب جنسیت… 88
4-3-توزیع پاسخگویان بر حسب سن… 89
4-4-توزیع پاسخگویان بر اساس سنوات خدمت… 90
4-5-توزیع پاسخگویان برحسب استانهای محل کار. 90
4-6-تجزیه و تحلیل فرضیه ها 92
4-7- بررسی فرصت ها ……………………………………………………………………………………………………..92
4-8- بررسی تهدیدها ………………………………………………………………………………………………………100
4-9- بررسی قوت ها ……………………………………………………………………………………………………….108
4-10- بررسی ضعف ها ………………………………………………………………………………………………….116
فصل 5:نتیجه گیری و پیشنهادات 123
5-1-مرور مختصر بر مساله، هدف و چگونگی اجرای تحقیق… 124
5-2-یافته ها 131
5-3-بحث و نتیجه گیری… 136
5-4-پیشنهادات تحقیق… 138
5-5-محدودیتهای پژوهش….. 147
5-6-ضمائم و پیوستها 148
5-7-منابع و مواخذ.. 166
فهرست اشکال
شکل (2-1)متغیرهای تولید،بازاریابی،فروش…. 70
شکل (2-2) نمایی از محیط درون و بیرون.. 73
فهرست جداول
جدول (3-1) تناظرسوالات تحقیق و شاخصها و مولفه های مورد پژوهش در پرسشنامه 82
جدول (3-2) جدول آلفای سنجش پایایی ابزار گردآوری اطلاعات… 84
جدول (4-1) توزیع پاسخگویان بر حسب متغیرجنسیت… 88
جدول (4-2) توزیع پاسخگویان بر حسب گروههای سنی… 89
جدول (4-3) توزیع پاسخگویان بر حسب سنوات خدمت… 90
جدول (4-4) توزیع پاسخگویان برحسب استان محل کار. 91
جدول)4-5(فراوانی وشاخصهای مرکزی و پراکندگی شاخصهای فرصتها به تفکیک امتیاز وضعیت موجودواهمیت گویه ها 93
جدول(4-6(گروهبندی شاخص اقتصادی از زیر مجموعه فرصتها 96
جدول)4-7)گروهبندی شاخص سیاسی از زیر مجموعه فرصتها 97
جدول (4-8) گروهبندی شاخص اجتماعی از زیر مجموعه فرصتها 98
جدول (4-9) توصیف وآزمون مربوط به فرضیه یکسان بودن اثر عوامل سه گانه فرصتها 99
جدول)4-10)فراوانی و شاخص های مرکزی و پراکندگی شاخص های تهدیدها به تفکیک امتیاز وضعیت موجود و اهمیت گویه ها 101
جدول)4-11(گروه بندی عامل اقتصادی از زیر مجموعه تهدیدها 102
جدول)4-12(جدول گروه بندی عامل اجتماعی از زیر مجموعه تهدیدها 103
جدول)4-13(گروه بندی عامل سیاسی از زیر مجموعه تهدیدها 104
جدول)4-14(گروه بندی عامل مراکز علمی از زیر مجموعه تهدیدها 105
جدول (4-15) توصیف و آزمون مربوط به فرضیه یکسان بودن اثر عوامل چهارگانه ذیل تهدیدها 106
جدول (4-16) فراوانی و شاخص های مرکزی و پراکندگی شاخص های قوتها به تفکیک امتیاز وضعیت موجود و اهمیت گویه ها 108
جدول)4-17(گروه بندی عامل نیروی انسانی از زیر مجموعه قوتها 110
جدول)4-18(گروه بندی عامل مدیریت دانش از زیر مجموعه قوتها 111
جدول)4-19(گروه بندی عامل فناوری از زیر مجموعه قوتها 112
جدول)4-20(گروه بندی عامل سیستم از زیر مجموعه قوتها 113
جدول (4-21) توصیف و آزمون مربوط به فرضیه یکسان بودن اثر عوامل چهارگانه ذیل قوتها 114
جدول)4-22(فراوانی و شاخص های مرکزی و پراکندگی شاخص های ضعفها به تفکیک امتیاز وضعیت موجود و اهمیت گویه ها 116
جدول)4-23(گروه بندی عامل سیستمی از زیر مجموعه ضعفها 118
جدول)4-24(گروه بندی عامل مراکز علمی از زیر مجموعه ضعفها 119
جدول)4-25(گروه بندی عامل اقتصادی از زیر مجموعه ضعفها 119
جدول (4-26) توصیف و آزمون مربوط به فرضیه یکسان بودن اثر عوامل سه گانه ذیل ضعفها 121
جدول (5-1) نحوه امتیاز دهی سوالات در اثبات یارد گویه ها 130
[جمعه 1399-01-08] [ 12:29:00 ق.ظ ]
|