لطفا صفحه را ببندید
فصل اول. 7
مقدمه. 8
بیان مسأله. 11
اهمیت و ضرورت تحقیق. 14
اهداف پژوهش… 16
هدف اصلی.. 16
اهداف جزیی.. 16
فرضیه های پژوهش… 16
تعریف مفاهیم پژوهش… 16
فصل دوم. 18
مبانی نظری آموزش مثبت نگری.. 45
پیشینه روانشناسی مثبتگرا 46
تعریف روانشناسی مثبتگرا 47
ضرورت وجود روانشناسی مثبتگرا 47
اهداف اولیه روانشناسی.. 48
الف) درمان بیماریهای روانی.. 48
ب) ساختن زندگی بارآور و رضایتبخش برای همگان. 48
ج) شناخت و پرورش استعدادهای برتر. 48
مبانی روانشناسی مثبت.. 50
ابعاد روانشناسی مثبتگرا 52
مثبتاندیشی.. 53
تداوم: «گاهی» در برابر «همیشه». 54
فراگیر بودن: «خاص» در برابر «عام» 54
شخصی: «درونی» در برابر «بیرونی» 55
شناسایی علائم و نشانههای مثبتاندیشی.. 55
گامهای ایجاد مثبتاندیشی.. 56
محدودیتهای مثبتاندیشی.. 57
تعاریف احساس تعلق به مدرسه. 20
احساس تعلق به مدرسه از نظر رویکرد یادگیری دانش آموز محور. 26
مدل افزایش احساس تعلق به مدرسه. 28
رابطه احساس تعلق به مدرسه با سلامت.. 32
تاثیرات احساس تعلق به مدرسه. 33
پیامد احساس تعلق به مدرسه. 34
روابط با دیگران. 38
معنای ارتباط.. 38
اهمیت ارتباط.. 39
مدل های ارتباط.. 40
فصل سوم. 65
ابزار اندازه گیری.. 66
پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه 67
مقیاس روابط با دیگران. 68
روش تجزیه و تحلیل داده ها 69
فصل چهارم. 70
آزمون فرضیه اول. 76
آزمون فرضیه دوم. 77
فصل پنجم. 79
بحث و نتیجه گیری.. 79
بحث و بررسی یافته های پژوهش… 80
فرضیه اول: 80
فرضیه دوم : 80
محدودیت ها 81
پیشنهادها 83
پیشنهادهای کاربردی.. 83
پیشنهادهای پژوهشی.. 83
فهرست منابع. 84
پیوست.. 94
چکیده
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب