دانشگاه علامه طباطبایی

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی

گرایش آموزش کودکان استثنایی

عنوان :

بررسی اثربخشی روش های برجسته سازی چهره بر تماس چشمی کودکان درخودمانده

استاد راهنما :

دکتر ژانت هاشمی آذر

 

 

فهرست مطالب:

فصل اول:چهارچوب پژوهش……. 3

مقدمه.. 1

بیان مسأله.. 2

ضرورت واهمیت پژوهش……. 5

هدف پژوهش……. 6

فرضیه پژوهش……. 6

تعریف نظری وعملیاتی مفاهیم اختصاصی پژوهش……. 6

فصل دوم:پیشینه ی پژوهش……. 9

مقدمه.. 10

تماس چشمی وپردازش چهره. 12

تماس چشمی و پردازش هیجانی…. 15

مبانی نظری وعصب شناختی درباره تماس چشمی…. 17

روشهای مداخله در تماس چشمی…. 18

فصل سوم: روش پژوهش……. 20

روش پژوهش……. 21

جامعه آماری…. 21

نمونه و روش نمونه گیری…. 21

ابزار پژوهش……. 22

پرسشنامه ارتباط اجتماعی (SCQ) 22

مقیاس درجه بندی درخودماندگی کودکی(CARS): 23

روش گردآوری اطلاعات….. 24

روش تجزیه وتحلیل داده ها 25

فصل چهارم :یافته ها 26

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….  …………………………………………………27

آزمودنی اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..27

برنامه آموزشی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….29

آزمودنی دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..34

آزمودنی سوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………40

آزمودنی چهارم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………46

آزمودنی پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….52

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری… 58

مقدمه.. 59

محدودیتها 61

پیشنهادها 62

منابع… 63

پیوست….. 68

 

فهرست جداول

جدول(4-1) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی درمرحله خط پایه. 28

جدول(4-2) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هرپنج جلسه. 30

جدول (4-3): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی درمرحله پیگیری.. 32

جدول(4-4) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی در مرحله خط پایه. 34

جدول(4-5) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هر پنج جلسه. 36

جدول (4-6): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی در مرحله پیگیری.. 38

جدول(4-7) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی درمرحله خط پایه. 40

جدول(4-8) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هرپنج جلسه. 42

جدول (4-9): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی درمرحله پیگیری.. 44

جدول(4-10) : پنج جلسه ثبت داده های رفتارتماس چشمی در مرحله خط پایه. 46

جدول(4-11) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هرپنج جلسه. 48

جدول (4-12): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی در مرحله پیگیری.. 50

جدول(4-13) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی درمرحله خط پایه. 52

جدول(4-14) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هر پنج جلسه. 54

جدول(4-15): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی درمرحله پیگیری.. 56

برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت