پایان نامه بررسی اثربخشی روش های برجسته سازی چهره بر تماس چشمی کودکان درخودمانده |
دانشگاه علامه طباطبایی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی
گرایش آموزش کودکان استثنایی
عنوان :
بررسی اثربخشی روش های برجسته سازی چهره بر تماس چشمی کودکان درخودمانده
استاد راهنما :
دکتر ژانت هاشمی آذر
فهرست مطالب:
فصل اول:چهارچوب پژوهش……. 3
مقدمه.. 1
بیان مسأله.. 2
ضرورت واهمیت پژوهش……. 5
هدف پژوهش……. 6
فرضیه پژوهش……. 6
تعریف نظری وعملیاتی مفاهیم اختصاصی پژوهش……. 6
فصل دوم:پیشینه ی پژوهش……. 9
مقدمه.. 10
تماس چشمی وپردازش چهره. 12
تماس چشمی و پردازش هیجانی…. 15
مبانی نظری وعصب شناختی درباره تماس چشمی…. 17
روشهای مداخله در تماس چشمی…. 18
فصل سوم: روش پژوهش……. 20
روش پژوهش……. 21
جامعه آماری…. 21
نمونه و روش نمونه گیری…. 21
ابزار پژوهش……. 22
پرسشنامه ارتباط اجتماعی (SCQ) 22
مقیاس درجه بندی درخودماندگی کودکی(CARS): 23
روش گردآوری اطلاعات….. 24
روش تجزیه وتحلیل داده ها 25
فصل چهارم :یافته ها 26
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………27
آزمودنی اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..27
برنامه آموزشی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….29
آزمودنی دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..34
آزمودنی سوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………40
آزمودنی چهارم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………46
آزمودنی پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….52
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری… 58
مقدمه.. 59
محدودیتها 61
پیشنهادها 62
منابع… 63
پیوست….. 68
فهرست جداول
جدول(4-1) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی درمرحله خط پایه. 28
جدول(4-2) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هرپنج جلسه. 30
جدول (4-3): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی درمرحله پیگیری.. 32
جدول(4-4) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی در مرحله خط پایه. 34
جدول(4-5) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هر پنج جلسه. 36
جدول (4-6): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی در مرحله پیگیری.. 38
جدول(4-7) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی درمرحله خط پایه. 40
جدول(4-8) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هرپنج جلسه. 42
جدول (4-9): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی درمرحله پیگیری.. 44
جدول(4-10) : پنج جلسه ثبت داده های رفتارتماس چشمی در مرحله خط پایه. 46
جدول(4-11) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هرپنج جلسه. 48
جدول (4-12): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی در مرحله پیگیری.. 50
جدول(4-13) : پنج جلسه ثبت داده های رفتاری تماس چشمی درمرحله خط پایه. 52
جدول(4-14) : پنج جلسه ارزیابی رفتار تماس چشمی بعد از هر پنج جلسه. 54
جدول(4-15): پنج جلسه ثبت داده های رفتار تماس چشمی درمرحله پیگیری.. 56
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
[جمعه 1399-01-08] [ 12:49:00 ق.ظ ]
|