لطفا صفحه را ببندید
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب:
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
فصل اول : کلیات مسأله
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….
بیان مسأله …………………………………………………………………………………………………………………………………
هدف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………
اهمیت و ضرورت پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………
تعاریف واژگان اختصاصی طرح …………………………………………………….………………………………………………
فصل دوم : ادبیات و پیشنیه پژوهش
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………
تعریف اضطراب ………………………………………………………………………………………………………………………………
مبانی نظری اضطراب ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه های روانکاری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه های رفتاری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه های زیستی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه انسان گرایان ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه های شناختی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
علائم اضطراب………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
انواع اضطراب……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
نقش والدین در ایجاد تداوم اضطراب ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
تعریف دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
اهمیت دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
دیدگاه دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه های دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
سالیوان و مدل بین فرد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه کردار شناسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه هورنای ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نظریه روانشانسی انفرادی آدلر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
نظریه یادگیری اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
عزت نفس و دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
رابطه دلبستگی و انواع اختلالات اضطرابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………
انواع الگوهای ارتباطی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
الگوهای ارتباطی عاطفی والد در هنگام آشفتگی کودک ……………………………………………………………………………………………………………..
طبقه بندی مادران با توجه به مدل کاری درونی متخصام – درمانده …………………………………………………………………………………………..
سطوح پردازش در ارتباط های والد – کودک ……………………………………………………………………………………………………………………………
سطح فردی : مدل کار درونی از خود درگیری …………………………………………………………………………………………………………………………….
سطح میان فردی : دریافت و ارسال پیام ها ……………………………………………………………………………………………………………………………….
سطح فراشناختی : روز آمد کردن و باز بینی ……………………………………………………………………………………………………………………………..
نقش ارتباط باز در ایجاد دلبستگی ایمن ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
چرخه ایمن و چرخه اضطرابی در ارتباطات والد و کودک ……………………………………………………………………………………………………………
آسیب شناسی روانی و ساختارهای تحولی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
نقش تجربه اولیه و سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
اختلال در رابطه اولیه و آسیب شناسی روانی ………………………………………………………………………………………………………………………………..
رابطه دلبستگی و برخی اختلالات خاص ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
اختلال های اضطرابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
رفتارهای ضد اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
افسردگی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
مداخله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج از کشور ……………………………………………………………………………………………………………………………
فصل سوم : روش شناسی و تحقیق
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
روش نمونه گیری و حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
ابزار اندازه گیری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
مبانی نظری مقیاس ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
معرفی مقیاس و کاربرد آن …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
روش نمره گذاری مقیاس ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
اعتبار و روایی مقیاس ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
روش اجرای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
چگونگی و زمان اجرای پیش آزمون و پس آزمون …………………………………………………………………………………………………………………………
توضیح مختصر جلسات آموزش مادران …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل چهارم ( ارائه یافته های پژوهش )
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
بخش اول ، توصیف داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
بخش دوم : تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها ………………………………………………………………………………………………………………………………….
فصل پنجم : ( بحث و نتیجه گیری )
بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
پیشنهادات کاربردی در ارتباط با اجرای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………….
ضمیمه
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
فهرست نمودارها
نمودار (1-2) چرخه ایمن …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
نمودار (2-2)چرخه اضطرابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
فهرست جداول
جدول (1-2) انواع ارتباطهای عاطفی مخرب مادر ……………………………………………………………………………………………………………………..
جدول (2-2) دلبستگی درماندگی / بیمناک : رفتارهای مربوط به دلبستگی مادرانی که کودک آنها
در جلسات باز دیدار به صورت آشفته / نزدیک شونده ( D- ایمن ) طبقه بندی شدند …………………………………………………….
جدول (1-4) میانگین ، انرحاف معیار نمره های آزمونهای گروه کنترل و آزمایش در پیش آزمون………………………………….
جدول (2-4) میانگین و انحراف معیار نمره های آزمودنیهای گروه کنترل و آزمایش در پس آزمون …………………………………
جدول (3-4) نتایج آزمون لوین ، جهت بررسی همگنی و واریانهای نمرات آزمودنیهای گروه کنترل آزمایش ……………………
جدول(4-4) نتایج مربوط به تحلیل کوواریانس مبتنی بر تأثیر آموزش مادران بر مبنای نظریه دلبستگی
بر کاهش اضطراب کودکان در گروه های آزمایش و کنترل ………………………………………………………………………………………………
جدول (5-4) میانگین تعدیل شده …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
پیوست ها
پیوست 1 . مبانی نظری برنامه آموزش مادران ( مبتنی بر نظریه دلبستگی ) …………………………………………………………………………………….
پیوست 2. برنامه کاربردی آموزش مادران ( مبتنی بر نظریه دلبستگی ) ……………………………………………………………………………………..
پیوست 3 . فعالیت های کارگاهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………
آزمون اضطراب زانک ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
دیاگرام ابعاد رابطه باز و بسته …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منابع برنامه آموزشی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Abstract………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
چکیده
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب