فرضیه (۱۲):

ترفیع بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۷۸/۱ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی ترفیع بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۱۲) تایید نمی شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه دوازدهم تحقیق مخالف یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده ولی در این تحقیق تایید نشده است.

 

فرضیه (۱۳):

خدمات پس از فروش بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۶۶/۰ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی خدمات پس از فروش بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۱۳) تایید نمی شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه سیزدهم تحقیق مخالف با یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (۱۴):

تصویر شرکت بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۶۸/۰ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی تصویر شرکت بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۱۴) تایید نمی شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه چهاردهم تحقیق مخالف یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (۱۵):

آگاهی از برند بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۱۰/۰ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی آگاهی از برند بر روی کیفیت ادراک شده تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۱۵) تایید نمی شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه پانزدهم تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید نشده است.

 

فرضیه (۱۶):

کانال توزیع بر روی وفاداری به برند تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۰۲/۰ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی کانال توزیع بر روی وفاداری به برند تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۱۶) تایید نمی شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه شانزدهم تحقیق مخالف یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (۱۷):

قیمت بر روی وفاداری به برند تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۲۶/۰ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی قیمت بر روی وفاداری به برند تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۱۷) تایید نمی شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه هفدهم تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید نشده است.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت