لطفا صفحه را ببندید
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش… 1
مقدمه. 2
بیان مسئله. 5
اهمیت و ضرورت پژوهش… 6
هدفهای پژوهش… 7
فرضیههای پژوهش… 8
تعریفهای نظری و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات.. 8
تعریفهای نظری.. 8
تعریفهای عملیاتی.. 9
فصل دوم: ادبیات تحقیق. 10
بخش اول: رضایت از زندگی.. 11
آغاز توجه به بهزیستی.. 11
تعریف بهزیستی.. 12
ابعاد مختلف بهزیستی از نظر ریف… 13
تعریف رضایت از زندگی.. 13
عوامل مرتبط با رضایت از زندگی.. 15
رضایت از زندگی و نوجوانی.. 18
رویکردهای نظری رضایت از زندگی.. 20
پیشینه پژوهشی درباره رضایت از زندگی.. 23
بخش دوم: تعارض والد – فرزند. 27
نوجوانی.. 27
اهمیت رابطهی والد و نوجوان. 28
تعریف تعارض… 28
حوزهها و مسائل مورد تعارض… 29
اشکال تعارض… 31
رویکردهای نظری به رابطه و تعارض والد – فرزند. 31
پیشینه پژوهشی درباره تعارض والد – فرزند. 35
بخش سوم خودپندارهی تحصیلی.. 38
خود، خودپنداره، خود آرمانی.. 38
اهمیت مفهوم خود و خودپنداره 39
جوانب مختلف خود پنداره 40
خودپندارهی تحصیلی.. 41
عوامل مؤثر بر خودپندارهی تحصیلی.. 42
دیدگاههای نظری در مورد خودپنداره 42
پیشینه پژوهشی درباره خود پنداره تحصیلی.. 47
فصل سوم:روششناسی تحقیق. 51
روش تحقیق. 52
جامعه آماری.. 52
گروه نمونه و روش نمونهگیری.. 52
روش اجرای تحقیق. 53
روش تجزیهوتحلیل نتایج.. 53
ابزار تحقیق. 53
مقیاس رضایت از زندگی (SWLS): 53
پرسشنامه تعارض با والدین: (CP). 54
پرسشنامه خود پندارهی مربوط به مدرسه. 54
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 56
آمار توصیفی.. 57
آمار استنباطی.. 57
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری.. 63
بحث و نتیجهگیری.. 64
محدودیتهاوپیشنهادها 70
محدودیتها 70
پیشنهادهای کاربردی.. 70
پیشنهادهای پژوهشی.. 70
فهرست منابع. 72
منابع فارسی.. 73
منابع انگلیسی: 80
پیوستها 86
پرسشنامهی رضایت از زندگی.. 87
پرسشنامهی خودپندارهی مربوط به مدرسه. 88
پرسشنامهی تعارض والد – فرزند. 89
چکیده انگلیسی.. 91
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب