مرکز آموزش اتاق بازرگانی صنایع و معادن مشهد 

پایان نامه رشته حسابداری گرایش مدیریت مالی

عنوان :

مقایسه بازده و ریسک سهام شرکت های سرمایه گذاری و تولیدی در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 84-1380

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

مقدمه :

اکثر اندیشمندان اقتصادی در تحقیقاتشان به این نتیجه رسیده اند که یکی از عوامل موثر بر رشد و توسعه پایدار ، سرمایه گذاری موثر می باشد . سرمایه گذاری ها از طریق ایجاد ظرفیت و یا بصورت سرمایه گذاری در دارایی های مالی انجام می شود . سرمایه گذاران علاقه مندند که نتایج سرمایه گذاری های خود را بدانند و بازده آن را با سایر سرمایه گذاری ها مورد مقایسه قرار دهند . از گذشته تا به امروز مدل های متعددی برای ارزیابی عملکرد سرمایه گذاری ها طراحی و مطرح شده است که رایج ترین آنها مدل های ترینوز ، شارپ و جنسن می باشد .

ارزیابی عملکرد پرتفوی ف اعم از پزتفوی ایجاد شده توسط فر یا پرتفوی ایجاد شده توسط شرکت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران مهم است . اگر نتایج ارزیابی عملکرد رضایت بخش نباشد باید دلیل آن روشن شود تا تغییرات لازم صورت گیرد .

در این پایان نامه  به تشریح موضوع تحقیق اهمیت و اهداف آن می پردازد و همچنین فرضیه های تحقیق و تعاریف عملیاتی پاره ای از وازه های استفاده شده در تحقیق ارائه می گردد .

برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت