لطفا صفحه را ببندید
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب:
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..7
فصل اول: چارچوب پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………8
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………9
بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………11
هدف پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….12
فرضیه پزوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..12
اهمیت و ضرورت پزوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………13
تعاریف نظری و عملی مفاهیم موضوع پزوهش ………………………………………………………………………………………………….15
فصل دوم: پیشینه ی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………16
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..17
اختلالات همبود و همراه با اختلال یادگیری غیرکلامی و درخودماندگی سطح بالا ………………………………………22
اختلال نارسایی توجه …………………………………………………………………………………………………………………………………………..22
اختلال وسواس اجباری ……………………………………………………………………………………………………………………………………….23
توانایی دیداری – فضایی در کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و درخودماندگی سطح بالا ……………………23
انواع توانایی دیداری – فضایی ……………………………………………………………………………………………………………………………..24
فصل سوم: روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………..31
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………32
روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….32
جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..32
نمونه و روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………..32
ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………………………..34
شیوه ی گردآوری داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………34
روش تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..36
فصل چهارم: یافته ها …………………………………………………………………………………………………………………………………………..37
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………38
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………42
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..43
بحث و نتیجهگیری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………43
محدودیت ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..45
پیشنهادها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….46
منابع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….47
پیوست ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………53
پیوست شماره 1 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 53
پیوست شماره 2 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….56
فهرست جداول
جدول 4.1: ویژگی های دانش آموزان با اختلال یادگیری غیرکلامی و درخودماندگی سطح بالا براساس سن و مقطع تحصیلی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………38
جدول 4.2: نتایج آزمون هوشی ریون رنگی ………………………………………………………………………………………………………..39
جدول 4.3: توصیف نمونه آماری پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………40
جدول 4.4: آزمون همگنی واریانس ها برای فرضیه ی تحقیق …………………………………………………………………………41
جدول 4.5: نتایج آزمون تی مستقل در مورد فرضیه ی تحقیق …………………………………………………………………………41
چکیده
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب