پایان نامه نقش زن در بازاریابی سبز |
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
گروه:
مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)
پایانامه برای در یافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)
موضوع:
نقش زن در بازاریابی سبز
(مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن شهرستان ابهر)
استاد راهنما:
دکتر حسین عابدی
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
فصل اول
۱-8- تعریف واژهها و اصطلاحات پژوهش: 13
فصل دوم
فصل سوم
۳-4- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل: 66
فصل چهارم
۴-2-تحلیل توصیفی دادهها (ویژگیهای جمعیتشناختی نمونه آماری): 73
فصل پنجم
پرسشنامه نقش زن دربازاریابی سبز. 102
چکیده:
انسان همواره برای عرضه کالای خود به دیگران از هرگونه ابزاری استفاده نموده و گاه این ابزار فروش کالا که با نام بازاریابی، از آن یاد شده مشکلات خاص خود را برای محیط زیست و سلامت انسان به وجود آورده است. این پژوهش با هدف تأثیرگذاری نقش زن در بازاریابی سبز با مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن ابهر انجام گرفته است. پژوهش ازنوع توصیفی- پیمایشی و کاربردی هست. با انتخاب 60نفر نمونه از فروشندگان خانم ساکن ابهر که دارای جامعه محدود می باشند از فرمول کوکران محدود با استفاده از جدول مورگان انتخاب و با تهیه پرسشنامه استاندارد توسط نرم افزار 21SPSS داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .آلفای کرونباخ 0.88داده هادارای پایایی قابل قبول بودند. به وسیله آزمون کلموگروف- اسمیرنوف دارای توزیع نرمال، خطای متغیرهای مستقل بین1.5 الی2.5 بود که توسط آزمون دوربین واتسن انجام شد .رگرسیون فرضیات توسط آزمون تی- مستقل و مشخص شدن ضریب ®70% نقش زنان فروشنده ساکن ابهر تعیین شد و تأیید همه فرضیات به کمک آزمون تحلیل عاملی به اثبات رسید.
کلید واژگان: زن، بازاریابی سبز، محیط زیست، فروشنده، ارتباط سالم
برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید.
[جمعه 1399-01-08] [ 11:40:00 ب.ظ ]
|