پایان نامه نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان |
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده مدیریت و حسابداری
پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A.”
(مدیریت بازرگانی – گرایش بین الملل)
عنوان:
نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان
(مورد کاوی نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو)
استاد راهنما:
دکتر نادر محقق
استاد مشاور:
دکتر عبدا… نعامی
(شهریور 1393)
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
کسب و کار الکترونیکی پدیدهای است که تحول همه جانبه در تمام ابعاد فعالیتهای تجاری شرکتها برای دستیابی به تسهیل تجاری را میطلبد. این امر علاوه بر تحولات خرد که در سطح بنگاه اتفاق میافتد به شدت مستلزم تحولاتی در محیط حاکم بر شرکتهای تجاری و کشورهاست که به نحو مؤثر میتواند بستر لازم را برای توسعه ملی کسب و کار الکترونیکی در اختیار قرار دهد. کسب و کار الکترونیک تاثیر به سزایی بر تمامی کارکردهای تجاری دارد. با بروز فناوریهای جدید اطّلاعاتی در دههی گذشته، نقش فناوری به خودی خود نمی تواند بیش از این به نحوی نزدیک بینانه به عنوان عاملی در تسهیل فرایندهای شرکت به شمار آید، بلکه میبایست این مساله را به عنوان یکی از عوامل کلیدی استراتژی شرکت در نظر آورد. تسهیل در فرایندهای تجاری از طریق فناوریهای کسب و کار الکترونیک به عنوان یک چالش حسّاس و بنیادین برای تمامی صنایع و شرکتها به شمار میرود. این مطالعه به دنبال تأثیر کسب و کار الکترونیک بر تحویل به موقع مشتریان است، که بدین منظور با تحلیل عاملی اکتشافی 7 مولفه استخراج شد و جهت نظر خواهی از کارمندان شرکت ایران خودرو 400 پرسشنامه در بین آنها توزیع و جمعآوری گشت. دادههای جمعآوری شده با استفاده از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار ایموس گرافیک مورد سنجش قرار گرفت و در نهایت نتایج نشان داد که روابط تمامی مولفهها با تحویل به موقع به مشتریان مورد تایید قرار گرفت است. آلفای کرونباخ محاسبه شده برای این تحقیق 881/0 میاشد که نشان از پایایی بالای آن دارد.
کلید واژگان: کسب و کار الکترونیک ـ تحویل به موقع ـ ایران خودرو.
مقدمه
این پایان نامه به مطالعهی نقش متغیرهای تأثیرگذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان میپردازد. نتایج حاصل از این مطالعه باید کاربران را در تصمیمگیری در فعالیتهای کسب و کار و همچنین بازاریابی برای استراتژی و بقا در یک محیط رقابتی کمک کند. این پایان نامه شامل پنج فصل میباشد: پنج فصل این پایان نامه شامل: مقدمه، چکیدهای از ادبیات، روش، تجزیه و تحلیل و ارائه یافتهها، و خلاصه و نتیجهگیری است. در فصل اول مقدمه به ماهیت این مطالعه میپردازد. این فصل شامل پسزمینه مسئله، هدف از مطالعه، اطلاعات مربوط صنعت خودرو سازی در ایران، بیان مسئله، سوالات پژوهش، مفروضات و محدودیتها، تعاریف از اصطلاحات کلیدی و خلاصه میشود.
برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید.
[جمعه 1399-01-08] [ 10:37:00 ب.ظ ]
|