1. اصل حقیقت جویی: تلاش درراستای پی جویی حقیقت و وفادارب به آن و دوری از هرگونه پنهان سازی حقیقت.

 

    1. اصل رعایت حقوق: التزام به رعایت حقوق پژوهشگران و پزوهیدگان (انسان ،حیوان و نبات) و سایر صاحبان حق.

 

    1. اصل مالکیت مادی و معنوی: تعهد به رعایت کامل حقوق مادی و معنوی دانشگاه وکلیه همکاران پژوهش.

 

    1. اصل منافع ملی:تعهد به رعایت مصالح ملی و در نظر داشتن پیشبرد توسعه کشور در کلیه مراحل پژوهش.

 

    1. اصل رعایت انصاف و امانت :تعهد به اجتناب ازهرگونه جانب داری غیر علمی و حفاظت از اموال ، تجهیزات ومنابع در اختیار.

 

    1. اصل راز داری : تعهد به صیانت از اسرار و اطلاعات محرمانه افراد ، سازمان ها و کشور و کلیه افراد و نهادهای مرتبط با تحقیق.

 

    1. اصل احترام : تعهد به رعایت حریم ها و حرمت ها در انجام تحقیقات ورعایت جانب نقد و خودداری از هرگونه حرمت شکنی.

 

    1. اصل ترویج : تعهد به رواج دانش و اشاعه نتایج تحقیقات و انتقال ان به همکاران علمی و دانشجویان به غیر مواردی که منع قانونی دارد.

 

  1. اصل برائت: التزام به برائت جویی از هرگونه رفتار غیر حرفه ای و اعلام موضع نسبت به کسانی که وزه علم و پژوهش را شائبه های غیر علمی می آلایند.

 
 
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات
تعهدنامه اصالت رساله یا پایان نامه
اینجانب محمد باقری………………… دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته/ دکتری تخصصی/ در رشته ………….معماری…………………… که در تاریخ ……….۱۹/۱۱/۹۲٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫ از پایان نامه /رساله خود تحت عنوان ” . طراحی آکادمی ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای بر پایه فرهنگ وعقاید حاکم بر شکل گیری فضاهای زورخانه. ” با کسب نمره ……….۱۹٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫ ودرجه ………………………… دفاع نموده ام بدینوسیله متعهدمی شوم:

 

    1. این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق وپژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده ودر مواردی که از دستاوردهای علمی وپژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و … ) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط ورویه موجود، نام منبع مورد استفاده وسایر مشخصات آن را درفهرست مربوطه ذکر و درج کرده ام.

 

    1. این پایان نامه /رساله قبلا” برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی(هم سطح، پائین تریا بالاتر) درسایر دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی ارائه نشده است.

 

    1. چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفده و هرگونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.

 

  1. چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی ازآن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط ومقررات رفتار نموده و درصورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچ گونه ادعایی نخواهم داشت.

نام ونام خانوادگی
محمد باقری
تاریخ و امضاء
 
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات
دانشکده معماری، گروه معماری

 

 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت