لطفا صفحه را ببندید
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………….. 1
بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………………… 5
اهمیت و ضرورت پژوهش ……………………………………………………………………………….. 7
اهداف پژوهش ، فرضیه ها ……………………………………………………………………………….. 12
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها …………………………………………………………………….. 14
فصل دوم مروری بر تحقیقات دیگران
مقدمه و بحث نظری ……………………………………………………………………………………. 16
انواع رفتار شهروندی در سازمان …………………………………………………………………….. 18
ابعاد رفتار شهروندی …………………………………………………………………………………….. 19
رفتار مدنی سازمانی …………………………………………………………………………………….. 24
عملکرد زمینه ای …………………………………………………………………………………….. 25
چارچوب های نظری رفتار مدنی سازمانی ………………………………………………………… 27
کیفیت زندگی کاری چیست …………………………………………………………………………… 42
تاریخچه کیفیت زندگی کاری …………………………………………………………………………. 45
اجزای کیفیت زندگی کاری …………………………………………………………………………. 50
الگوی والتون ……………………………………………………………………………………….. … 51
الگوی کاسیو ،الگوی هریک و مک بوی ……………………………………………………….. 55
الگوی ارائه شده توسط انجمن مدیریت امریکا ……………………………………………. 56
الگوی ارائه شده در شرکت جنرال موتورز ،ارائه شده توسط مورتن ………………… 57
ضرورت و اهمیت برنامه های کیفیت زندگی کاری ……………………………………… 61
اهداف برنامه های کیفیت زندگی کاری ………………………………………………………. 63
عوامل موفقیت برنامه های کیفیت زندگی کاری ………………………………………… 66
حلقه های کیفیت ………………………………………………………………………. 68
سیستم های اجتماعی – فنی …………………………………………………………………… 70
تحقیقات انجام شده ……………………………………………………………………………… 73
جمع بندی و نتیجه گیری از تحقیقات پیشین …………………………………………… 86
فصل سوم روش پژوهش
(مقدمه ، روش تحقیق ، جامعه آماری ، نمونه و روش نمونه گیری ) ………….. 88
( متغیرها،ابزارتحقیق)……………………………………………………………………………… 89
روش اجرا ……………………………………………………………………………………… 92
روش تحلیل داده ها ………………………………………………………………………….. 92
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
(مقدمه ، نتایج تحلیل های مربوط به آمار توصیفی) …………………………………. 93
نتایج تحلیل های مربوط به آمار استنباطی …………………………………………….. 103
فصل پنجم ، خلاصه ، بحث و نتیجه گیری ، پیشنهادها، محدودیت ها
خلاصه …………………………………………………………………………………….. 113
بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………… 114
نتیجه گیری کلی …………………………………………………………………………… 122
پیشنهادها …………………………………………………………………………….. 123
محدودیت ها …………………………………………………………………………….. 124
فهرست جداول
جدول (1-4) توزیع فراوانی متغیر سطح تحصیلات ……………………………………………. 93
جدول (2-4) توزیع فراوانی متغیر جنسیت …………………………………………………….. 94
جدول (3-4) آمار توصیفی متغیرهای پژوهش به تفکیک متغیر جنسیت ……………….. 96
جدول (4-4) آمار توصیفی متغیرهای پژوهش به تفکیک متغیر سطح تحصیلات ……. 98
جدول (5-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و کیفیت زندگی کاری در آموزگاران 100
جدول (6-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و کیفیت زندگی کاری در آموزگاران مرد 104
جدول (7-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و کیفیت زندگی کاری در آموزگاران زن 105
جدول (8-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و کیفیت زندگی کاری آموزگاران با توجه به مدرک تحصیلی 106
جدول (9-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و روابط حاکم بر محیط کار آموزگاران 107
جدول (10-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و امنیت شغلی آموزگاران 108
جدول (11-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی وپیشرفت شغلی آموزگاران 109
جدول (12-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی ومشارکت آموزگاران 110
جدول (13-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و رعایت حقوق و منزلت انسانی آموزگاران 111
جدول (14-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و توازن بین کار و زندگی آموزگاران 112
جدول (15-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و تعهد کاری در آموزگاران 113
جدول (16-4) نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه رفتار مدنی سازمانی و مسائل مالی و رفاهی آموزگاران 114
فهرست نمودارها
نمودار 1-4 درصد فراوانی اعضای نمونه به تفکیک سطح تحصیلات ………………….. 94
نمودار 2-4 درصد فراوانی اعضای نمونه به تفکیک جنسیت …………………………….. 95
نمودار3-4 میانگین نمرات متغیرها به تفکیک جنسیت ………………………………….. 99
نمودار4-4 میانگین تمرات متغیرها به تفکیک سطح تحصیلات …………………………. 100
نمودار5-4 انحراف معیار نمرات متغیرها به تفکیک جنسیت …………………………… 101
نمودار6-4 انحراف معیار نمرات به تفکیک سطح تحصیلات …………………………… 102پیوستها
پیوست الف پرسشنامه رفتار مدنی سازمانی …………..
پیوست ب پرسشنامه کیفیت زندگی کاری ………….
چکیده
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب