لطفا صفحه را ببندید
فهرست مطالب:
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2
بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 14
اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 14
فرضیه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………. 15
تعاریف متغیرها و اصطلاحات…………………………………………………………………………………………………………………. 15
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 18
پیشینه نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………. 18
نظریه ی تعیین گری شخصی………………………………………………………………………………………………………………… 18
نظریه ی ارزیابی شناختی …………………………………………………………………………………………………………………….. 22
نظریه ی یکپارچگی ارگانیسمی ……………………………………………………………………………………………………………. 25
نظریه ی جهت گیری علی…………………………………………………………………………………………………………………….. 26
نظریه ی نیازهای بنیادی………………………………………………………………………………………………………………………. 27
دیالکتیک ارگانیسمی……………………………………………………………………………………………………………………………. 28
نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی…………………………………………………………………………………………………….. 30
درونی سازی انگیزش بیرونی: نیازها و خود تنظیمی یکپارچه……………………………………………………………………. 32
بافت های اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………………………. 36
زمانی که نیازها ارضا نمی شوند……………………………………………………………………………………………………………… 39
سبک های انگیزشی معلم……………………………………………………………………………………………………………………… 41
ارتباط SDT با سایر نظریه ها………………………………………………………………………………………………………………. 43
نظریه ی یادگیری اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………………… 43
نظریه روانی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 46
ترک تحصیل و عوامل مربوط به آن………………………………………………………………………………………………………… 49
عوامل موثر بر افت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………………… 49
عوامل فردی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 49
عوامل مربوط به خانواده………………………………………………………………………………………………………………………… 51
عوامل مربوط به همسالان……………………………………………………………………………………………………………………… 54
عوامل مربوط به مدرسه………………………………………………………………………………………………………………………… 55
عوامل مربوط به کار……………………………………………………………………………………………………………………………… 58
عوامل مربوط به جامعه…………………………………………………………………………………………………………………………. 59
مداخلات خود تعیین گری: پایه ریزی برای اتمام مدرسه…………………………………………………………………………… 59
مداخلات خود تعیین گری…………………………………………………………………………………………………………………….. 63
دستورالعمل حامی خود تعیین گری……………………………………………………………………………………………………….. 65
به کارگیری مهارت های خود مختاری برای اهداف دانش آموزان………………………………………………………………… 68
نمونه هایی از رفتارهای حامی استقلال معلم در کلاس های آموزشی………………………………………………………….. 68
پیشینه پژوهشی…………………………………………………………………………………………………………………………………… 71
تحقیقات انجام شده در داخل کشور………………………………………………………………………………………………………… 71
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور…………………………………………………………………………………………………….. 72
فصل سوم: روش اجرای پژوهش
طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………… 81
جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………… 81
نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………… 81
ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………….. 81
روش اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 84
روش تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………… 84
فصل چهارم: تحلیل داده ها
الف: یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………… 86
یافته های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 96
خلاصه مدل…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 97
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
خلاصه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 105
بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………… 106
محدودیت ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 110
پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 112
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………… 113
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 114
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 135
الف) پرسشنامه ها………………………………………………………………………………………………………………………………… 136
ب) شاخص های برازش مدل پیشنهادی با استفاده از نرم افزار AMOS……………………………………………………. 145
ج) شاخص های برازش مدل با استفاده از نرم افزار LISREL………………………………………………………………….. 147
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب