لطفا صفحه را ببندید
فهرست مطالب:
چکیده 1
1-فصل اول – کلیات پژوهش_ 2
1-1-مقدمه 3
1-2-بیان مساله 7
1-3-هدفهای پژوهش_ 8
1-4-اهمیت موضوع پژوهش_ 9
1-5-پرسشهای پژوهش_ 9
1-6-تعریف واژهها و اصطلاحات_ 9
2-فصل دوم – ادبیات پژوهش_ 12
2-1-بخش اول – بررسی خود 13
2-1-1-شناخت انسان_ 13
2-1-2-شخصیت_ 14
2-1-3-نظام شخصیت از دیدگاه فروید 14
2-1-3-1-من_ 15
2-1-4-روانشناسی من_ 16
2-1-4-1-جین لوینگر_ 16
2-1-5-روانشناسی خود 17
2-1-6-تاریخچه مطالعه خود 18
2-1-7-مفهوم خود 20
2-1-8-تعریف خود 21
2-1-9-خود از دیدگاههای متفاوت_ 21
2-1-9-1-ویلیام جیمز (1910-1842) 21
2-1-9-2-ویلیام مک دوگال (1938-1871) 22
2-1-9-3-کارل گوستاو یونگ (1961-1875) 22
2-1-9-4-هری سالیوان (1949-1892) 23
2-1-9-5-گوردن آلپورت (1967-1897) 24
2-1-9-6-کارل راجرز (1987-1902) 24
2-1-9-7-هینز کوهات (1981-1913) 25
2-1-9-8-دیوید پ. آزوبل (2008-1918) 26
2-1-9-9-بوبان چاندرا ماهاپاترا (معاصر) 26
2-1-10-مقایسه زیرساختهای خود به عنوان موضوع و خود به عنوان کارگزار یا عامل_ 26
2-1-11-ارتباطهای همسو و غیرهمسو مفهوم “خود” با “من” 28
2-1-12-تفاوتهای “روانشناسی خود” با “روانشناسی من” 28
2-1-13-بررسی پایه روانشناسی-عصبی خود 30
2-2-بخش دوم – مشاور و مشاوره 31
2-2-1-مقدمه 31
2-2-2-تعریف مشاوره 32
2-2-3-خصوصیات و ویژگیهای مشاور_ 32
2-2-4-مشاور در فرایند مشاوره 35
2-2-5-خصوصیات مشاور موفق_ 35
2-2-6-رشد فردی مشاور_ 36
2-3-بخش سوم – خانه سلامت وابسته به شهرداری_ 40
2-4-بخش چهارم – آزمونهای مرتبط با موضوع_ 40
2-5-بخش پنجم – آزمون سازی_ 41
2-5-1-مقدمه 41
2-5-2-تعریف اندازهگیری_ 41
2-5-3-آزمون_ 41
2-5-4-پایایی_ 41
2-5-5-روشهای تعیین پایایی_ 42
2-5-5-1-روش بازآزمایی_ 42
2-5-5-2-همسانی درونی_ 42
2-5-6-روایی_ 42
2-5-6-1-روایی محتوایی_ 43
2-5-6-2-روایی محتوایی منطقی_ 43
2-5-6-3-روایی سازه 43
2-5-7-تجزیه و تحلیل سوالها آزمون_ 43
2-5-8-تحلیل عاملی_ 44
2-5-9-هنجاریابی_ 44
2-5-10-نکات اساسی در اجرا و نمرهگذاری آزمونها 44
2-6-پیشینههای پژوهش_ 45
2-6-1-پیشینههای پژوهش در داخل کشور_ 45
2-6-2پیشینههای پژوهش در خارج از کشور_ 45
3-فصل سوم – روش پژوهش_ 49
3-1-مقدمه 50
3-2-جامعه آماری_ 50
3-3-روش نمونهگیری_ 50
3-4-ابزار پژوهش_ 50
3-5-روش نمرهگذاری_ 51
3-6-شیوه ساخت پرسشنامه 51
3-6-1-تدوین پرسشنامه مقدماتی_ 51
3-6-2-گام اول (روایی محتوایی منطقی) 51
3-6-3-گام دوم (روایی محتوایی صوری) 51
3-6-4-گام سوم (پایایی اولیه) 52
3-6-5-گام چهارم (روش تحلیل عاملی لوپ) 52
3-6-6-گام پنجم (پایایی به روش بازآزمایی) 52
3-6-7-گام ششم (روایی ملاک) 52
3-7-روشهای تجزیه و تحلیل دادهها 53
3-7-1آمار توصیفی_ 53
3-7-2-آمار استنباطی_ 53
4-فصل چهارم – یافتههای پژوهش_ 54
4-2-آزمودن پرسشنامه (101 سوالی) 55
4-2-1-بررسی توصیفی دادهها 55
4-2-2-بررسی استنباطی و تحلیل روانسنجی دادهها 57
4-2-2-1-روایی ملاکی_ 57
4-2-2-2-همسانی درونی_ 58
4-2-2-3-پایایی به روش دو نیمه کردن_ 59
4-2-2-4-ساختار عاملی_ 59
4-3-سنجش فرم نهایی پرسشنامه (72 سوالی) 65
4-3-2-ضریب پایایی پرسشنامه نهایی_ 65
4-3-3-ضریب پایایی پرسشنامه به تفکیک عاملها 66
4-3-4-پایایی به روش دو نیمه کردن_ 66
4-3-6-جدول هنجاری برای هر دو جنس_ 71
5-فصل پنجم – بحث و نتیجهگیری_ 72
5-1-خلاصه یافتههای پژوهش_ 73
5-1-1-سوال اول_ 73
5-1-2-سوال دوم 74
5-1-3-سوال سوم 74
5-1-4-سوال چهارم 75
5-1-5-سوال پنجم 76
5-1-6-سوال ششم 76
5-2-محدودیتهای پژوهش_ 77
5-3-پیشنهادهای پژوهش_ 77
5-3-1-پیشنهادهای کاربردی_ 77
5-3-2-پیشنهادهای پژوهشی_ 78
6-منابع_ 80
6-1-منابع فارسی_ 81
6-2منابع لاتین_ 84
7-پیوستها 87
7-1-ویژگیهای جامعه شناختی_ 88
7-2-نمونه پرسشنامه نهایی_ 89
7-3-روش تحلیل لوپ در مرحله مقدماتی شیوه ساخت پرسشنامه 90
7-4- شاخصهای آماری اولیه با اجرای تحلیل مولفههای اصلی و پس از چرخش واریماکس واریماکس_ 95
برای دانلود متن کامل پایان نامه کلیک کنید
فید نظر برای این مطلب