پژوهش دانشگاهی – بررسی تاثیر قابلیت سازمانی و مشتریمداری سازمان بر سیستم عملکرد مدیریت روابط با … |
- بررسی مدل ارائه شده و توسعه آن در دیگر فضای کسب و کار و مدلهای کسب و کار دولت.
- اجرای مدل و مقایسه نتایج به دست آمده در بین دو یا چند مدل کسب و کار.
- جمعآوری دادههای بیشتر در حوزههای مختلف موسسات مالی واعتباری و توسعه مدل جامعتر به منظور کسب نتایج کاربردی بیشتر.
- نحوه تغییر دیدگاه مدیران در ایجاد ساختاری مناسب جهت بهبود به کارگیری سیستم مدیریت روابط با مشتری در سازمانها.
۵-۵- جمعبندی فصل پنجم
همانگونه که در قسمت مقدمه نیز بدان اشاره شد در فصل حاضر پس از بیان مختصر هدف، مسئله و چگونگی اجرای تحقیق حاضر، خلاصه نتایج آزمونها، بحث و مقایسه نتایج تحقیق حاضر با نتایج تحقیقات مشابه انجام شده، نتیجهگیری و ارائه پیشنهادات برای مدیران محترم در جامعه آماری مورد مطالعه و در نهایت ارائه پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده، پرداخته شده است.
پیوست شماره ۱
منابع و ماخذ
منابع فارسی
- احمدپور، محمود، (۱۳۸۱)، کارآفرینی، تهران، انتشارات پردیس.
- اسدی صفا، محسن،(۱۳۹۱)، “اصول و اهمیت مشتریمداری”، مرکز آموزس عالی علمی-کاربردی چرم تهران.
- اسماعیل پور، مجید – قریحه، محبوبه. (۱۳۹۱)، “بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بیمهای”پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار(تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری).
- الهی، شعبان و بهمن حیدری (۱۳۸۴)، “مدیریت ارتباط با مشتری”، تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- اندی بروس، کن لانگدن، (۱۳۸۳)، ترجمه محمد رضا جباری، محمد منتظری، مشتریمداری، تهران، سارگل.
- آقاداود، سید رسول – ردائی، مجید، (۱۳۸۵)، ” تمرین رفتار با مشتری”، اصفهان ، غزل.
- بازرگان، عباس – و دیگران، (۱۳۷۷)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران، انتشارات آگاه.
- بامداد صوفی، ج.، کریمی، س.، میراب آستانه، پ. ف.، (۱۳۸۹)، “ارزیابی مدیریت روابط مشتری در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن”، فصلنامه مطلاعات مدیریت بهبود و تحول شماره ۶۱، صفحات ۱۶۷ تا ۱۹۱٫
- ترنس، آرومیچل، ۱۳۷۳، مردم در سازمان هاف شکر کن، نشر رشد.
- توکلی، غلامرضا.(۱۳۸۱)، “مدیریت کیفیت، یک گام به سوی توسعه اقتصادی، مجله تدبیر، شماره ۱۳۰، ص ۱۲۳٫
- جهانبخش، اسماعیل، (۱۳۸۲)، راهنمای ساده کاربرد آزمونهای آموزش در پژوهشهای علمی با استفاده از SPSS، اصفهان، انتشارات موسسه علمی دانش پژوهان برین و انتشارات ارکان.
- حیدرزاده، کامبیز (۱۳۸۴)، “آسیب شناسی مدیریت بازاریابی، تدبیر، شماره ۱۲۵٫
- خاکی، غلامرضا، (۱۳۷۳)، مقایسه سیستمهای اطلاعاتی در صنایع بزرگ و کوچک، مجموعه مقالات سمینار نقش و جایگاه واحدهای کوچک صنعتی در توسعه اقتصادی – اجتماعی کشور، موسسه مطالعات و برنامهریزی آموزشی سازمان گسترش، تهران.
- دهدشتی شاهرخ، ز.، بابایینژاد پیروز، مرتضی.، (۱۳۸۹)، “عوامل موثر در پیادهسازی مدیریت روابط مشتری در شرکتهای بیمه (شرکت سهامی بیمه ایران)”، فصلنامه صنعت بیمه، سال بیست و چهارم، شماره ۳و۴، شماره مسلسل ۰۶-، صفحات ۳ تا ۳۲٫
- زینال طرقی، محمد. (۱۳۹۲)، “مشتریمداری و اهمیت آن”، پایان نامه کارشناسی ارشد
- رنجبریان،ب.، (۱۳۸۷). “بازاریابی ومدیریت بازار”،چاپ اول،شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- سالارزهی، حبیب الله – امیری، یاسر. (۱۳۹۰)، “بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه”، پژوهشهای مدیریت عمومی، شماره ۱۲، صفحات ۱۳۱ تا ۱۴۴٫
- سیفی، ج.، رضوی سنگدهی، س. ا.، حمیدی دیوا، ج.، (۱۳۹۳). ” ارائه مدل مفهومی از تاثیر بکارگیری تکنولوژی مدیریت روابط مشتری بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی”، همایش ملی مدیریت رهپو.
- سیفی، ج.، معرفی، ع. ر.، (۱۳۹۳). “بررسی و مدلسازی تاثیر استراتژیهای دانش محور، مدیریت ارتباط با مشتری و فعالیتهای بازارمحور بر ارزشآفرینی مشتری با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی”، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری.
- شاهوار، شبنم – حریری، نجلا. (۱۳۸۸)، “مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانهها”، فصلنامه کتاب ۸۰٫
- شهیدی، سعید، “مدیریت روابط با مشتریان”، تهران رهشهر، ۱۳۸۴٫
- صالحی صدقانی، جمشید و اخوان، مریم (۱۳۸۵). “مدیریت ارتباط با مشتری، مجله حسابدار.
- طاهرپور کلانتری، ح. ا.، طلوع، ا. ط. ، (۱۳۸۹)، “رابطه مدیریت روابط مشتری با عملکرد”، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۱، صفحات ۱۲۲-۱۰۹٫
- ظهوری، قاسم، (۱۳۸۷)، کاربرد روشهای تحقیق علوم اجتماعی در مدیریت، تهران، انتشارات میر.
- عباسی، محمد رضا و ترکمنی، محمد، (۱۳۸۹)، “مدل اجرای نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بررسیهای بازرگانی، شماره ۴۱٫
- کاراترایت، راجر – ترجمه علی پارسائیان، ارتباط با مشتری، تهران، ترمه، ۱۳۸۳٫
- کاوسی، محمدرضا، سقایی، عباس (۱۳۸۸)، روشهای اندازهگیری رضایت مشتری، تهران: نشر آمه.
محرابی، جواد – بابایی
دانلود کامل پایان نامه در سایت pifo.ir موجود است. اهری، مهدی و طاعتی، مریم،”الگوی پیادهسازی مفهوم مدیریت روابط با مشتری(CRM) در بانک تجارت“، مجله توسعه و تحول، ص ۶۱ – ۷۱٫
[جمعه 1399-09-21] [ 01:31:00 ق.ظ ]
|